dinsdag 5 februari 2013

Bubbles



@  Coby 4 Februari 2013

3 opmerkingen:

  1. Wow mooie kleuren! De bubbles geven het meer "mystiek" op de een of andere manier!
    Het ziet er een soort van "gekrakeleerd" uit, heel erg gaaf!



    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt José, ja ik ben nog steeds aan het oefenen hoor, vind het vooral zo moeilijk om uit te vogelen welke kleuren nu een beetje bij elkaar passen, de ondergrond doe ik met alabastine, heb wel hele schrale handen ervan , volgende keer maar handschoenen aan

    Fijne week hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, dat heb ik ook, of hoe je een bepaalde kleur überhaupt krijgt door te mengen. Meestal is het een Lucky shot om een kleur te krijgen.
    Ik ben begonnen aan een donkere, bewolkte lucht met een maan die straalt over een nachtelijke zee. Klinkt heel ingewikkeld geloof ik, maar het is nog niet wat ik bedoelde, pieker me dan ook suf hoe ik het kan veranderen. Eigenlijk gewoon proberen denk ik, oefening baart kunst.

    Jij ook een fijne week!!

    BeantwoordenVerwijderen