vrijdag 18 mei 2012

" Oriëntal red " Acryl op canvas





@  Coby 17 Mei 2012

3 opmerkingen:

  1. Je bent echt productief! Deze straalt veel warmte uit!

    En op je vraag of ie al aan de wilgen hangt hier, nee, maar voel me een megaprutser nog. Zal paar foto's op blog zetten, maar stel je er niet teveel van voor! ;)

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja , dat komt omdat ik nu 5 vrije dagen heb gehad, ik werk namelijk 4 ochtenden per week als graveur

    ik vind ze mooi hoor, heb je die doeken zelf gekleurd of zijn het zwarte , die zag ik namelijk pas bij V&D, ik ben benieuwd naar je volgende schilderstukjes

    Mooie zondag en groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, zie nu pas je antwoord. Ja zelf gekleurd, ik had eerlijk gezegd geen flauw idee of je ze überhaupt eerst moet voorbewerken of zo. Dus denk zal ze maar helemaal een kleur maken eerst, 1 paars en 1 zwart. Doeken heb ik best goedkoop gekocht, dus zal niet veel soeps zijn qua materiaal, maar om wat te oefenen goed genoeg denk ik;)

      Verwijderen