maandag 9 juli 2012

'' Family '' Acryl op canvas 80x60




@  Coby  Juli 2012

3 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi! Geweldig die gave strakke lijnen!
    Secuur werkje, een hele mooie family!
    Sprekende kleuren ook.

    Toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je José, ja op dit schilderij heb ik echt enorm mijn best gedaan, het is namelijk voor mijn dochter , het hangt op haar kamer boven d,r bed ....die lijnen vallen eigenlijk wel mee, goed afpakken met tape, met de rondjes had ik veel meer moeite...

    Fijne avond en groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Afplakken, oke daar had ik nog niet eens over nagedacht. Ik zag je al met linialen en latjes in de weer. Soms is het simpeler dan ik in mijn hoofd kan bedenken;)
    Vind het echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen