zondag 1 april 2012

Summer-vibes Acryl op canvas




@  Coby 1 april 2012



4 opmerkingen:

  1. Weet je dat ik van jou vrolijke geschilder zin krijg om zelfs iets te gaan maken? Maar aangezien ik dat nog nooit gedaan heb zal het er wel niet van komen!
    #Inspirerend !!

    Fijn Paasweekend wens ik je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou José, wat let je, gewoon een doekje en wat verf kopen en beginnen , je zult zien hoe leuk het is, ben benieuwd naar je eerste werkje!

    Jij ook hele mooie paasdagen
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is ook zo, wat let je. Ben alleen bang dat ik er een zooitje van ga maken. Maar ik zal het eens gaan proberen!! Of ik het dan durf te laten zien is een tweede ;)

      Verwijderen
  3. Gewoon beginnen met een klein doekje en wat acrylverf, kan bijna niet misgaan succes hoor!
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen