zaterdag 13 oktober 2012

" The shades of imperfection "



@  Coby 13 Oktober 2012

3 opmerkingen:

  1. Wat gaaf! Het ziet er zo simpel en eenvoudig uit, maar ik weet ondertussen hoe moeilijk het is!
    Ik zag gister of eergisteren op het journaal dit: http://nos.nl/artikel/428877-recordbedrag-voor-werk-richter.html ....
    Het 1ste wat ik dacht was dat ik jouw energyboost en cityscape wel heel veel mooier vond! Hahaha, ik zag ineens jouw doek voorbij komen en dan met zo'n vette opbrengst! Denk dat ik teveel fantasie heb ;-)
    Snap dat het een kwestie van smaak moet zijn, maar zo heel erg apart vond ik die nou niet dat iemand er zoveel miljoen voor betaald. #RareWereld die kunstwereld ;)

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jazeker josé helemaal mee eens hoor, ik vind het wel een apart schilderij , maar om nou te zeggen dat het zoveel waard is nee, misschien hebben wij te weinig verstand van kunst en zien we het niet, in ieder geval lief dat je mijn schilderijen wel kunt waarderen

    Ik wens je alvast een mooi weekend , de temperaturen zijn in ieder geval goed nu nog een beetje droger!!

    lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb inderdaad de ballen verstand van Kunst, ik vind iets mooi of niet en daar houdt het wel zo'n beetje op;-)

    BeantwoordenVerwijderen