dinsdag 30 oktober 2012

Rose ( Acryl, papier en karton op canvas )



@  Coby Oktober 2012

3 opmerkingen:

  1. Pfff ... Wow!
    Je zegt wel dat ik onderhand een verzameling heb maar eerlijk gezegd prikkel jij wel mijn ideeën met je aparte "technieken en materialen" die je gebruikt!!!
    Wat een ontzettend gaaf doek zeg! Je creatieve brein maakt volgens mij soms overuren ;-)
    Heel erg mooi weer!

    Liefs en alvast een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou José , dat valt we tegen hoor...die creativiteit laat me op dit moment heel erg in de steek, zeker wat het schrijven betreft, ik heb al een maand niets geschreven en heb het gevoel dat alles al een keer is geschreven, schilderen gaat me nu wat beter af, omdat er heel veel leuke ideetjes op internet staan en daardoor krijg je dan ook weer zin om iets te gaan doen, ik wens je alvast een mooie week, hier is het op dit moment echt noodweer, hopelijk blijft dat niet zo ...
    Lieve groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schrijven schiet er hier ook een beetje bij in, maar is ook zoveel leuks om te doen en we kunnen nog steeds niet alles tegelijk ... helaas;-)

    BeantwoordenVerwijderen